بیوگرافیفرهنگ و هنر

بیوگرافی دورچی (Dorcci) + عکس های جدید خواننده دورچی

دورچی (Dorcci) از آرتیست‌های نسل 4 رپ فارسی است که محبوبیت او در سال 1402 به اوج خود رسیده است.سبک کاری متفاوت او باعث شده تا طرفداران دورچی آثار این آرتیست را از متفاوت‌ترین آثار رپ فارسی بدانند. از آهنگ‌های معروف این آرتیست می‌توان به damn things – پیله و عشق دردناک اشاره کرد. دورچی با خوانندگان معروف دیگری از نسل جدید مانند هیپهاپولوژیست و سینازا همکاری داشته و برخی از آهنگ‌های او را اشکان کاگان تولید کرده است. در ادامه پست بیوگرافی دورچی (Dorcci) + عکس های جدید خواننده دورچی را آماده کردیم.

بیوگرافی دورچی (Dorcci)

دورچی، خواننده نسل چهارمی است که به تازگی فعالیت خود را در این حرفه شروع کرده است. سبک کاری او مانند دیگر هم نسلی های خود، در سبک دریل است. حوزه اصلی فعالیت او در رسانه ساندکلاد و سبک آهنگ غمگین است.

از معروف ترین آهنگ های دورچی میتوان به آهنگ، پیله از و وین اشاره کرد. او نیز همکاری هایی با اشکان کاگان، آهنگساز هیپاپولوژیست، در زمینه تهیه کنندی موزیک هایش داشته است. همچنین برخی گفته اند که این اهنگ حمایت سروش هیچکس را در پی داشته، چرا که هیچکس دباره دورچی نوشته: خیلی حال میده آهنگه.

در چند روز گذشته ویدئوی متفاوتی از یک ترانه شدیدا مستهجن در توییتر و اینستاگرام دست به دست می‌شود و سوژه کاربران شده. اگرچه این ترانه اولین کار خواننده‌اش نبوده ولی باید اعتراف کنیم که ۸۰ درصد کسانی که در ساعات گذشته این ترانه را شنیدند، خواننده آن را نمی‌شناختند.

بهترین آهنگ های دورچی

یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های “دورچی”، آهنگ “پیله از و وین” است. آهنگ‌هایی که از دورچی به عنوان آثار معروف او یاد می‌شود عبارتند از “Damn Things – پیله” و “عشق دردناک”. دورچی در طول مسیر حرفه‌ای خود با هنرمندان مشهور دیگری از نسل جدید همکاری کرده است، از جمله هیپهاپولوژیست و سینازا. همچنین، برخی از آهنگ‌های او توسط اشکان کاگان تولید شده است.

محبوبیت جنجالی دورچی

در چند روز گذشته ویدئوی متفاوتی از یک ترانه شدیدا مستهجن در توییتر و اینستاگرام دست به دست می‌شود و سوژه کاربران شد. اگرچه این ترانه اولین کار خواننده‌اش نبوده ولی باید اعتراف کنیم که ۸۰ درصد کسانی که در ساعات گذشته این ترانه را شنیدند، خواننده آن را نمی‌شناختند.

اسم واقعی دورچی چیست؟

نام واقعی این هنرمند پرسروصدا محمد است. لقب دورچی به معنای “مروارید کوچک” است و از ترکیب کلمات “در” و “چی” به وجود آمده است. همچنین  قابل ذکر است که در ابتدای فعالیت خود، او با نام “کاربازی” فعالیت می‌کرد.

علت بازداشت دورچی

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی مطلبی به شرح زیر را در روز ۵ شهریور منتشر کرد:

منابعی به من از دستگیری «‎دورچی» خواننده رپ و R&B در تهران خبر داده‌اند. پیگیری‌های من به صحت خبر رسید و همزمان پست‌های صفحه او حذف شده‌اند. این خواننده با انتشار این اثر جنجالی، در هفته‌های گذشته بیش از بیست میلیون بازدید گرفته است…

عکس های جدید خواننده دورچی

دورچی

عکس های جدید خواننده دورچی

عکس های جدید خواننده دورچی

عکس های جدید خواننده دورچی

4.4/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *