رمانفرهنگ و هنر

دانلود رمان قصه‌ی دوماهی از لیانا دیاکو

در این پست رمان قصه‌ی دوماهی را آماده کردیم.برای دانلود رمان قصه‌ی دوماهی از لیانا دیاکو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خلاصه رمان قصه‌ی دوماهی

در اوج بهار عاشقی، زمانی که ساسان جهاندار تصور نمیکرد آتش عشقی که بین او و آهو میسوخت بتونه شعله های داغ تری داشته باشه، زمانی که با هر بار عشق بازی حس میکرد نه تنها جسمشون بلکه روحشون به هم پیوند خورده و جدا نشدنی هستند، آهو ناگهان بهش پشت کرد و با برادر بدنام و قدرتمندش، سیاوش پیوند ازدواج بست.

بخشی از صفحه اول رمان قصه‌ی دوماهی

حالا دو سال گذشته و ساسان به عمارت مادرش که با سیاوش شریکه برمیگرده. در حالی که ساسان عزم راسخی برای متنفر موندن و بدبخت کردن آهو داره، کم کم متوجه میشه از اون آتشی که تصور میکرد برای همیشه خاموش شده، هنوز شعله ایی کم جون تو قلبش باقی مونده.

شعله ای که سعی میکنه باشخم زدن گذشته برای همیشه خفه اش کنه و تو این مسیر سوال هایی براش ایجاد میشه که جوابش میتونه سرنوشت هر سه شون رو تغییر بده.

باد هوهو کنان بین شاخ و برگ های درخت اکالیپتوس پیر و باابهت که نوکش جایی بالاتر از تراس در طبقه ی دومه میپیچه و راهش رو به طرف کاجها و سروها و درخت گردو ادامه میده. رقصیدن برگهای خزان زده و پیر در سمفونی باد،صدای موج مانندی ایجاد کرده که انگار من رو به یک هیپنوتیزم عمیق فرو برده. انگار در عمق وجود خودم،درجایی آرام نشستم و به این منظره خیره ام اما چشم هام چیز دیگه ای میبینه.

میدونم بازهم کنترل زمان رو از دست دادم و در جایی از خاطرات گمشدم اما مهم نیست چون جایی که هستم جای بدی نیست. چشم هام رو
میبندم و باز میکنم.جایی بالاتر از سطح دریا، در انتهای جاده ی ساحلی ایستادم و به افق خیره ام. آسمان ابری وگرفته است و بارون ریزی موهام رو مرطوب کرده.

برای دانلود رمان قصه‌ی دوماهی روی دکمه پرداخت زیر کلیک کنید

[purchase_link id=”1536″ text=”اضافه کردن به سبدخرید” style=”button” color=”has-edd-button-background-color has-edd-button-text-color”]

مطالب مشابه پیشنهاد شده

دانلود رمان سمفونی شب سرخ از مهری هاشمی،دیبا کاف

دانلود رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *