دانلود رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع

دانلود رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع
دانلود رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع

در این پست رمان گلین کوچک رستم خان را آماده کردیم. برای دانلود رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع در ادامه پست همراه سایت مگیما باشید.

رمان گلین کوچک رستم خان
نویسنده نازیلا
ژانر عاشقانه
تعداد صفحات  –
فرمت  PDF

خلاصه رمان گلین کوچک رستم خان

رستم خان صاحب بزرگترین و چند شعبه کارگاه تولید لوازم چوبی، معتقده که دختر بعد 14 سالگی و پسر بعد 20 سالگی نباید مجرد بمونه و طبق این عقیده تموم پسرهاش تو این سن ازدواج کردن، اما نوبت به ژوپین، پسر آخر که می رسه کمی وضعیت تغییر پیدا می کنه! ژوپین تو 23 سالگی با نازلارِ 16 ساله ازدواج می کنه… اختلافات بین نازلار، عروس زبون دراز و رستم خان به جایی می رسه که…

بخشی از رمان گلین کوچک رستم خان

از وقتی یادم می آمد در خانه ی ما همیشه حرف حرفِ بابا رستم بود. حرف اول و آخر را خودش میزد و کسی اجازه ی دخالت که هیچ، اجازه ی نظر دادن هم نداشت. بزرگ طایفه بود و از هیچکس هم حرف شنوی نداشت.

بخاطر این خصلت بابا رستم، بقیه زیاد دل خوشی ازش نداشتند، اما به جای بقیه، مادرم، مهناز خانوم، حاضر بود جانش را هم بدون هیچ سؤالی به او دهد!

بابا رستم انگار در پنجاه سال قبل زندگی می‌کرد! عقاید مخصوص به خودش را داشت که از نظر من کاملاً عجیب و غریب بودند، از نوع پوشش گرفته تا سبک زندگی! مثلاً می گفت موهای پسر باید کاملاً کوتاه باشد و نباید از یه بند انگشت بلندتر شود. کاری با وسایل الکترونیکی و اینترنت نداشت و برای انجام ساده ترین کارها مثل پرداخت قبض ها که می توانست از خانه هم انجامش دهد تا آن سر شهر می رفت! حتّیٰ وسایل خانه هم کاملاً ساده بودند؛ هیچ مبلی در خونه ‌مان وجود نداشت، با اینکه بابا رستم صاحب کارگاه بزرگ تولید وسایل چوبی بود!

بابا رستم معتقد بود که باید کار پدربزرگِ پدربزرگش را ادامه دهد… کارش را از نجاری کوچکی که بهش به ارث رسیده بود شروع کرده بود و رفته ‌رفته که کارش رونق پیدا کرده بود، کارگاهش را بزرگ‌تر کرده بود و چند کارگر استخدام کرده بود… و با بزرگ شدن هر کدام از بچه هایش، شعبه ‌ی جدیدی تأسیس کرده بود تا پسرهایش هم این شغل را ادامه دهند!

چند کلاس بیشتر درس نخوانده بود، اما می گفت به اندازه ی مدرک دکتری الآن ارزش دارد! علاقه ‌ی خاصی به مطالعه ‌ی کتاب داشت و به جرأت می‌ توانم بگویم علاقه‌ ای که به شاهنامه داشت، بیش‌ تر از علاقه ا‌ش به زن و بچه‌ هایش بود!

رمان گلین کوچک رستم خان از نازیلا. ع بصورت آنلاین و در حال تایپ می باشد.

3.4/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *